[vpsFree.cz: community-list] {Disarmed} Re: Docker a Debian 9

Petr Sykora petr.sykora at gmail.com
Thu Apr 5 13:47:14 CEST 2018

Ahoj,
neuspesne valcim s dockerem a vpsfree uz nejakou dobu, je mi vcelku jedno,
zda to bude via kvm, nebo ne, ale z nejakeho duvodu mi vsechny pokusy konci
na tom, ze mi proste docker bez chybove hlasky tuhne.

Mel by nekdo chut a cas mi to za rozumny pripsevek rozchodit? Potrebuji
akorat docker 1.12 (novejsi vyhodou), je mi jedno, na jakem hostu a zda
pres kvm.

Petr S.