[vpsFree.cz: community-list] prosím o check mail logu

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Wed Mar 8 19:41:58 CET 2017

Mrkev je dobra pro zajice, na internetovy server nepatri... :D

Microsoft servery je z hlediska posty strasna divocina, velmi casto maji
sva "specificka" nastaveni :(

Vy jste odeslal, jejich server prijal. Tady vse OK
Bez jejich spoluprace se nikam dal nedostanete - potrebujete logy z
jejich serveru, co s tou postou provadeli, proc ji zahodili nebo co s ni
vlastne udelali