[vpsFree.cz: community-list] prosím o check mail logu

Tomas Herceg tth at rfa.cz
Wed Mar 8 19:40:25 CET 2017

ja mam zkusenost takovou ze to vetsinou spadne lidem do slozky spam a
ani si toho nevsimnou, pripadne nejaky dalsi filtry o kterych mozna ani
nevedi, tady neni jina moznost nez ze to proveri nekdo kdo ma pristup
aspon do jejich logu ...

taky mne napadlo ze bych mohl bejt problem ipv6 ale co sem koukal tak
ten mail sel po ipv4 takze tim to taky nebude.