[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Martin Dráb martin.drab at email.cz
Fri Jun 30 10:38:34 CEST 2017

Ahoj,

pro mě je toto řešení určitě lepší. S rozcházením věcí kolem GPU a
miningu zkušenosti nemám (a rozhodně ne s virtualizací tohoto). Je to
také jeden z důvodů, proč jsem do dokumentu uvedl částku, kteoru jsem
uvedl (tzn. nemám problém poskytnout případně nějakou půjčku sdružení,
pokud to neznamená nějaký formální problém).

Co se týče programování, mám nějaké zkušenosti s CUDA, a to i na *NIXech
, C/C++. Do web. věcí bych se raději nepouštěl, to nikdy nedopadalo moc
dobře :-).

Martin