[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Jun 30 08:54:22 CEST 2017

OK chlapi, tak to pojdme udelat kousek jinak. Puvodne jsem myslel, ze
bude nejlepsi nechat na kazdym uplne cely softwarovy stack, at si
rozjede ve full-virt GPU-passed virtualu, co potrebuje a jak chce.

To ale nejsem schopny rozchodit dostatecne pouzitelne tak, abychom
nemuseli stejne stroje kazdou chvili resetovat, protoze to proste blbne.

Navic, mate pointu, kdyz navrhujete nejaky spolecnejsi reseni.

Muj navrh zni:

nejaky "minerAdmin" ktery by umoznil na poolu stroju s kartami
rozlisovat, ci je ktera karta, co na ni ma bezet za miner s jakymi
parametry a ted to hlavni - idealni by bylo trackovat ziskovost
strategie kazdeho clena a podle toho sestavovat tabulku nejuspesnejsich
strategii.

Pokud budeme dostatecne mali v globalnim meritku, to jakoze i s par
stovek kW budeme, mohlo by to klapnout.

TODO na nejblizsi dva dny je rozplanovat vyvoj tak, abychom neco meli
ASAP a meli na cem stavet.

Kdo si troufate na pripadny kodeni, dejte mi pls vedet.

Napady na dalsi funkcionalitu vitam.

Ale hlavne mne zajima, principialne, jak se vam to zda?

/snajpa
(Pavel Snajdr)
(Predseda vpsFree.cz)
(+420 720 107 791)