[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Thu Jun 29 12:19:58 CEST 2017

Ahoj,

popravdě my jsme došli k podobnému závěru, k těm podmínkám bych to
neviděl tak černě to by jedinec musel udělat hodně velkej odběr, pár
lidí zapojených do boinc májí taky multi-GPU systémy a taky jedou 24/7 a
vpoho,.. nesmíš to rozjet na statku 50km od nejbližší civilizace :-D

Jak jsem o tom uvažoval já na začátku tak se mi líbila nějaká varianta
společného poolu s nějakou centrální správou. V tom jsem viděl výhodu na
straně profi optimalizace HW/SW a hlavně sledování trendů na poli
miningu a rychlá reakce na ně. Tady jsem o tom uvažoval tak, že by se
pool mohl rozdělit na "stable" jádro, který by těžilo něco osvědčenýho
dejme tomu 95% poolu s přímou výplatou a pak "experimentální" a těch 5%
by mohlo skákat po nových coinech a nízkých obtížnostech ze začátku
natěžit hromady levných coinů do zásoby a čekat nějaký super payday,
když a jestli (experimentální,...) ten coin vyletí vzhůru. (tedy jeslti
to tak ještě funguje)

S malým osobním těžícím zařízením tak 2 GPU (který bych byl schopen
udělat a provozovat sám), tak s tím podle mne toho nejsem schopen a tak
jsem to viděl jako výhodu. Nadruhou stranu na to nejsem expert ve velkým
jsem nikdy nic neprovozoval, prostě jen takové to domácí žvýkání, že,... :-D

Snajpa: podle tý google tabulky jak to vidíš reálně jak velkej je převys
poptávka vs kapacita v nějakým rozumným horizontu? Případně rozmýšlel
jsi jak rozdělit těch prvních 36 slotů?