[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Stanislav Štulák stanislav.stulak at gmail.com
Thu Jun 29 08:11:12 CEST 2017

Inak je na mailing liste niekto kto aktualne tazi alebo tazil? Rad by som
Vas kontaktoval, a vymenil si rady, skusenosti pripadne pohlady na dalsi
vyvoj odvetvia. Teda vytvorit skupinu ludi, ktora by sa obcas stretla.
podla kazdeho moznosti, a zhodnotila aktualnu situaciu :)

Ak mate chvilu cas, poprosil by som Vas kontakt mailom, alebo telefon. Moje
udaje
stanislav.stulak at gmail.com, 00421 902 720 699

Stano