[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Libor Boldan libor at boldan.eu
Wed Jun 21 15:23:28 CEST 2017

Tak ja jsem s miningem skoncil v roce 2014, protoze se mi zdalo, ze uz
nema cenu tezit ani altcoiny. A to jsem mel energie "zdarma". Slo o GPU,
do specialniho HW se mi nechtelo investovat. Ale pak jsem to uz moc
nesledoval, tak trebu uz je zase neco zajimaveho. Co kdo vlastne mate v
umyslu tezit na GPU?

Libor Boldan