[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Wed Jun 21 10:22:58 CEST 2017

Pokud vím, v předpisech je, že přes jez musí téct voda. Co jsem viděl a
slyšel, většina provozovatelů malých vodních elektráren na to kašle.

Problém je spíš v suchu samotném, když není voda, tak to moc energie
nevyrobí. A od jednoho provozovatele takové vodní elektrárny mám, že
když je naopak moc vody, tak taky ne, protože mezi horní a spodní
hladinou vody (nad a pod jezem) je malý spád.

No ale tipnul bych si, že Pavlovi už někdo ukázal graf dodaného výkonu
za dlouhou dobu... ;-)