[vpsFree.cz: community-list] Virtuální síť na VPSFree mezi VPS a datasety mezi VPS

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Jun 6 14:25:24 CEST 2017

On 06/06/2017 01:51 PM, zd nex wrote:
> Ahoj,
>
> díky za info - popravdě nevím jak se ten dataset odpojil, stalo se mi to
> 2x a moc jsem to zatím neřešil (nebylo potřeba). Jde o to, že
> namountované místo bylo prázdné a když jsem se to snažil odpojit a
> připojit znovu, tak to nešlo. Po restartu to bylo ok.

Tak to je debug jak stehno toto, z toho moc nevykoukame :)

Idealne priste napis na podporu, kdyz se ti to deje, vsadim se totiz, ze
jsi jenom neco spatne pochopil a trochu u toho zmatkoval. Napis, kdyz se
s tim zrovna snazis bojovat, popis, co jsi jak delal a nejlip posli i
cisla transakci, co vyfailily.

Z toho důvodu jsem
> tomu chtěl úplně předejít nastavením distribuovaného FS (něco jako
> gluster fs), který by měl lokální kopie či nasazením pak nějaké
> synchronizace. Jde o to, že mi jde o rychlost na disku, ale nejde mi až
> tak to, jestli se soubory objeví na jiné VPS za 1 minutu či později.

=> rsync do cronu & vyreseno

Jde
> o to aby, když se aplikace spustí na jiné VPS, tak pouze ty data musí
> mít a od té doby poběží tam a pouze tam. Jiná VPS s jinou aplikací na
> stejná data zapisovat nebude (tzn kolize verzí zřejmě není až tak
> potřeba řešit). Synchronizace je tam od toho, aby data byla na všech
> místech - pro přesun app. Z toho pohledu je dataset dobrý, jenže data
> nejsou lokální a pokud se právě odpojí, tak se na to nedá moc spolehnout
> a o to mně jde asi převážně.

Nerozumim tomu "na jine VPS". Proc nejaka jina VPS?
Kvuli HA? Nebo load balancing? Nebo jaky to ma duvod, pokud nejaky?

To je nejaka monstr aplikace? Ci co vlastne resis? ;)

/snajpa