[vpsFree.cz: community-list] odesilani emailu do google g suite group.. odmitani emailu/hodnoti jako spam

Lukáš Jelínek - AIKEN lukas at aiken.cz
Thu Jun 1 19:56:49 CEST 2017

Ahoj,

takhle bohužel Google postupuje a vzhledem k jeho velikosti není síla,
která by mu v tom zabránila. Před cca 1-2 měsíci dost výrazně přitvrdil.
Takže prakticky opravdu neexistuje jiné řešení, než aby správce skupiny
všechno zkontroloval a případně udělal nějaká opatření. Podobné problémy
jsou už delší dobu i se Seznamem, ale tam má člověk aspoň jistou šanci
se dohodnout na tom, že si to oni upraví.

Lukáš Jelínek