[vpsFree.cz: community-list] odesilani emailu do google g suite group.. odmitani emailu/hodnoti jako spam

Petr Líbal libal at volfsystems.cz
Thu Jun 1 14:57:37 CEST 2017

Ahojte,
po delší době mám zas potíže s odesíláním mailů na servry googlu..
tentokrát to ale vypadá že je problém v tom že se to odesílá do "nějaké"
skupiny.. po pravdě vlastně ani moc nevím, kde je problém.. na klasické
schránky to jde ok, všechno jako SFP, DKIM, reverzni zaznamy atd mi
běží.. když si pošlu zprávu na gmail, tak je tam(v hlavičce) vše v
pořádku ale mám problém s jednou(zatím) konkrétní doménou, odkud mi
všechno chodí zpět, viz. níže. schválně sem tam nechal obě domény ať se
můžete mrknout jak je to nastavené...

na tom odkaze od googlu, je info jak to nastavit.. ale to je přeci z
druhé strany ne? jako můžu někde shánět jejich zprávce a přemlouvat ho
aby mě dal do whitelistu ale tohle přeci nemůžu dělat pro každou
doménu...

neřešil někdo podobný problém?

dík Petr