[vpsFree.cz: community-list] spravna konfiguraci IPv6 Ubuntu

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Mon Jan 23 10:15:49 CET 2017

Bývalo by bylo dobré napsat konkrétní verze toho PHP, ale co se
segfaultů týče, univerzálním viníkem je APC (extension=apc.so) a často
problémy vyřeší to vypnout.

V novějších verzích je to rozdělené na APC (opcode cache) a APCu
(key/value store) - tam je potřeba vypnout APC, co si pamatuju, APCu
problémy nedělá.