[vpsFree.cz: community-list] spravna konfiguraci IPv6 Ubuntu

Assetto Corsa Central - admin admin at assettocorsa.eu
Sat Jan 21 12:09:29 CET 2017

Preklopil som celu VPS na playground, zaktualizoval som komplet server a
nahodil najnovsie PHP ale problem stale trva. Postupne sa mi podarilo
odhalit, ze to sposobuje plateny plugin payd membership pro. Ked ho
zakazem tak vsetko funguje, ak ho povolim je problem a wget na 127.0.0.1
hodi error.
Zaujimave je ze ked prepnem wordpress do debug modu tak ziadne chyby
nevypisuje, takze vobec neviem co s tym. Pisal som autorovi pluginu,
aktualizacie vychadzaju hodne casto, takze sa o to stara, tak uvidim. Ale
velke sance tomu nedavam z tejto strany.

Blbe je ze tento plugin je pre mna klucovy, pretoze cez neho filtrujem
obsah podla typu uzivatela a cez neho mi tam aj chodia nejake smiesne
platby za clenstvo v komunite.

Davat tam starsie PHP5 som zatial neskusal, ale to asi problem riesit
nebude, vyskusam asi vecer.

Nevie niekto ako by sa dala vystopovat kde je chyba ak mi WP debug nic
zleho nehlasi?