[vpsFree.cz: community-list] vpsfree - překvapivě nízký CPU výkon

Věroš Kaplan veros at veroskaplan.cz
Fri Dec 29 20:16:21 CET 2017

Ahoj,

potřeboval jsem včera v noci zkomprimovat jeden 4GB .tar soubor pomocí
`bzip2 -9`.  Mám na stole docela pomalý stroj s Celeronem, a odhadovaná
doba komprimace byla 20 minut. Soubor jsem tedy poslal  na vpsfree a nechal
jsem ho zkomprimovat tam.

Oproti očekávání je komprimace na vpsfree pomalejší.

Pokud by servery nebyly využité, tak by ten Xeon na vpsfree měl zhruba být
o třetinu rychlejší.

Ta samá komprimace se mi provedla dvakrát rychleji na tom Celeronu, a fakt
by mne zajímalo proč.
Je na vpsfree okolo půlnoci nějaká větší zátěž?

Otázka: Je něco, co nevidím a Celeron G1610T může být o tolik rychlejší než
Xeon na vpsfree?

Domácí Celeron:  Celeron G1610T @ 2.30 , na tom běží KVM a v něm emulovaný
Intel i7

VPSfree:  konfiguraci nevím, v kontejneru se tváří: Xeon E5-2630 @ 2.30