[vpsFree.cz: community-list] Docker na CentOS 7?

Jan Dvořák SendiMyrkr at gmail.com
Fri Apr 28 23:01:09 CEST 2017

Ahoj,

ona je novější verze závislá na jádru 3.10+ a to je zatím asi ještě daleko.
Já bych potřeboval verzi 12+. Nemá někdo ze správců nějakou informaci co by
poskytla světýlko na konci tunelu?

Mimochodem, kdyby se rozhodlo experimentálně převést jeden server na OpenVZ
7, nebo co má trojkové jádro, tak se hlásím.

Honza

sendimyrkr