[vpsFree.cz: community-list] Budoucnost OpenVZ

Věroslav Kaplan veros.kaplan at gmail.com
Thu Sep 1 17:43:47 CEST 2016

Ahoj Martine,

oVirt jsme nasazovali právě jako alternativu k VMWare v předchozí firmě cca
2 roky zpět. Používá se myslím úspěšně doteď.

Na úvodní nasazení jsme najali externistu, za dva dny bylo hotovo a pak se
tam začaly postupně migrovavat legacy stroje z pure KVM.

--Věroš
PS: Chystáme v Brně DevOps meetup, nechceš přijít něco říct?

--V.Kaplan
http://navolnenoze.cz/prezentace/veroslav-kaplan/