[vpsFree.cz: community-list] Budoucnost OpenVZ

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Sep 1 02:29:44 CEST 2016

Je velmi pravdepodobne, ze Virtuozzo 7 proste preskocime a pujdeme na
upstream kernel; zaroven pravdepodobne nepouzijeme LXC ani nic
podobneho, jelikoz bychom to museli hodne ohybat a rovnou si to dopiseme
do vpsAdminu.

S qemu-kvm je vedle kontejneru problem, je potreba to qemu poustet v
kontejneru, v CT0 mi nejelo spolehlive (OOM, wtf...).

OpenVZ jako projekt nabral pro nas spatny smer, ale naprosta vetsina
funkcionality, co od nej potrebujeme, uz je v upstream kernelu, jenom
musi kousek vyzrat (idealne, aby nebylo 2x do mesice CVE na user namespace).

S OpenVZ 6 prezijeme jeste nejakou chvili, ale zatim to vypada, ze
Virtuozzo 7 nebude pro nas (nebo mozna jenom kernel bez userspace).

/snajpa