[vpsFree.cz: community-list] OT: Re: Domaci NAS - jaky HW?

Pavel pavel.vondricka at ff.cuni.cz
Mon Nov 28 13:54:23 CET 2016

> Tohle mě trošku mrzí. RH toho z mého pohledu pro komunitu dělá hodně.

Pardon, pokud to snad vyznělo jakkoliv negativně: společností tohoto typu si vážím, spojit příjemné s užitečným a potřebným a ještě se z toho dokázat uživit, to je samozřejmě ideál. A šikovných a pracovitých lidí, co pro ně dřou, ještě o to víc - a slušnou odměnu bych jim za to rozhodně přál. Pro moji čistě technickou část osobnosti by to byl jistě sen, kdybych na to měl schopnosti a neměl další prioritní zájmy jiného typu.

Ostatně, nemám a priori nic ani proti klasickým “komerčákům”: když někoho moc netrápí co, proč a pro koho dělá, když mu za to aspoň dobře zaplatěj, může si pak v hospodě zanadávat na blbý šéfy a o víkendu montovat MalinovejKoláček nebo novou střechu na chatě, nebo dokonce poskládat užitečnou přednášku pro nás ostatní na LinuxDays… Budiž mu to přáno. Vždycky je to "něco za něco". Kdyby mi nestačilo to, co mám, víceméně na všechno, co mě opravdu baví, taky bych asi zvažoval priority jinak.

Pavel