[vpsFree.cz: community-list] OT: Re: Domaci NAS - jaky HW?

Martin Sivák mars at montik.net
Mon Nov 28 10:02:57 CET 2016

> No super! :-) Já myslel, že někde dřeš pro někoho jako RedHat za
> nějakých 120-160kKč měsíčně a vpsFree stíháš nějakým zázrakem ještě
> bokem! Rád slyším, že nejsme jediný magoři, co jsou ochotný za almužnu
> dělat něco, v čem viděj víc smyslu, než otročit nějakým komerčním
> pošukům byť za trojnásobek :-)

Tohle mě trošku mrzí. RH toho z mého pohledu pro komunitu dělá hodně.
Za ty roky je už dost případů, kdy koupil komerční software, kompletně
ho vyčistil a otevřel. Spolupráce s akademickou sférou (peníze, výuka
i vybavení labu) a sponzoring/pořádání konferencí (vstup volný!) se
taky děje.

PS: Nedělejte si iluze o tom, jaké jsou v RH platy. To vývojové
centrum je v Brně z dobrých důvodů a přechod do closed source firmy by
mi plat nejspíš opravdu zvedl. Ale já taky vidím smysl v tom co
děláme.

--
Martin Sivák
oVirt / Red Hat Brno