[vpsFree.cz: community-list] Domaci NAS - jaky HW?

Miki miki at it-services.sk
Fri Nov 25 14:32:05 CET 2016

tak nejako podobne ako ste to v poslednych troch mailoch spisali to vidim
aj ja, osobne som Qnap ani Synology nikomu nejako nevychvaloval (ale je to
tu, je to hotove a funkcne, a niekomu to vdaka jednoduchosti vyvhovovat
moze ...)

no ked pridem niekde kde to uz maju, nemozem len tak povedat "viete co
tieto krabice co vas spolu stali 3500 euro vyhodte lebo ich bezpecnost je
diskutabilna, a ja vam poskladam ine krabice za 2500, a za dalsich 500
nainstalujem, nakonfigurujem a sprevadzkujem" :)

som len bol zvedavy ake reakcie na soft od Qnapu pridu z odbornej
"verejnosti" :)

M.