[vpsFree.cz: community-list] Domaci NAS - jaky HW?

Michal Sviga michal at sviga.cz
Fri Nov 25 09:38:59 CET 2016

Podívej se na NAS Synology
https://www.synology.com/cs-cz/products/

Hotové funkční a spolehlivé řešení. Minimální údržba, vše funguje spolehlivě.
Používám dlouhodobě řadu 400 na web vývoj, úložiště dat, osobní cloud.
Video se mi posílá skrs SMB do Intel NUC, kde běží XBMC.
Výkonnější Synology umí video dekodovat a posílat přímo do TV skrs DLNA nebo lze spustit PLEX, ...

S pozdravem

Michal Šviga