[vpsFree.cz: community-list] Posílání SMS z Linuxu (SMTP-SMS na Android)

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Tue May 10 17:12:24 CEST 2016

U O2 je neomezený tarif 10.000 sms i minut. Je to v podmínkách, kde je ale
také zakázáno použití neomezeného tarifu v machine zařízeních. Udajně jim
skáčou do případů k prošetření právě SIMky, které překročí limity a pak se
to reší.

Osobně bych neomezený tarif nepoužil a platil za každou sms, my na firmě
máme 0,45 bez DPH/sms.

P.