[vpsFree.cz: community-list] Posílání SMS z Linuxu (SMTP-SMS na Android)

Jaroslav Skřivan skrivy at skrivy.net
Tue May 10 16:43:53 CEST 2016

3) Neomezený tarif na SMS znamená prý jednotky tisíc za měsíc, nemám
ověřené.

Realne overene - vodafone mi ted po 2. bloknul simkartu pro porusovani
podminek. Upozornuju, ze jsem te kr*ve na telefonu vysvetloval k jakemu
ucelu to chci a protoze je uplne tupa, tak mi rekla, ze to je uplne v
poradku.

Jarda