[vpsFree.cz: community-list] Posílání SMS z Linuxu (SMTP-SMS na Android)

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue May 10 15:50:37 CEST 2016

Cauko,

dik za otevreni tematu ;)

Ted posilame smsky pres smsbrana.cz (myslim), ale hosi jsou schopni mit tam uz az 30min delay od API callu po doruceni SMS, cili to pujde smykem...

Co jsem tak zatim koukal, mame v podstate 2 moznosti, co mi prijdou jako nejschudnejsi, ktera konkretne to vyhraje asi zalezi, jak moc se s Richardem hecneme :) ->

1. koupit USB modem kompatibilni s RouterOSem - resp, USB modem, co posloucha na AT prikazy, RouterOS umi posilat SMSky a monitoring zustane virtualnim strojem (jinam nez do routeru se mi moc nelibi ten modem pichat, jelikoz nechci, aby ostatni masiny byly hw nejak zvlastni a muselo se brat ohledy na to, kde je hw modem kvuli umisteni monitoring virualu)

2. poresit GSM modem k raspberrycku - tahle varianta se mi asi pozdava nejvic, jelikoz by se ten monitoring rovnou presunul na to picko a uz by nebezel jako virtualka primo na infrastrukture, kterou ma monitorovat.

No, at uz to bude cokoliv, uz je to imminent a bude se to resit, jen co se vylodim z vyletu zpatky v Brne. A pujde to jak do prg, tak do brq (monitorovani krizem).

Nedelal jsem jeste pruzkum ohledne pi+GSM, mate nekdo tipy na neco, kam jde pripojit externi bicik jako antena? Tu bychom hodili na rack, jelikoz preci jen je to kovova skrin, ie. Faradayova klec - a i kdyz tam nejaky signal bude, boty bych na spolehlivost reseni bez anteny nevsadil.

/snajpa