[vpsFree.cz: community-list] Posílání SMS z Linuxu (SMTP-SMS na Android)

open at 2devnull.work open at 2devnull.work
Tue May 10 13:56:13 CEST 2016

Ahoj.

Trochu odbočím od témy SMS. Na notifikácie osobne používam pushover.net
ktorá dokáže notifikovať maily doručené na vygenerovanú adresu v doméne
pushover.net, ale má aj svoje API na zasielanie notifikácií.

API v mojom prípade využívam tak, že PERL skript v intervaloch sťahuje
ICS súbory firemného kalendára na Googli a pri zmene
(pridaní/zmene/vymazaní) udalosti túto skutočnosť oznámi určeným ľudom.

--
Oto Ziak

Dňa 10.05.2016 o 13:24 Pavel Hruška napísal(a):