[vpsFree.cz: community-list] odesilani SMSek

Richard Marko rissko at gmail.com
Tue May 10 13:57:25 CEST 2016

On 05/10/2016 01:20 PM, Egon Eckert wrote:
> ...SMS bránu jsem v jedné firmě provozoval mnoho let.  Odesílání i příjem (a
> zpracování) pomocí GSM modulů, AT příkazů a vlastní c++ knihovny.  Rád něco
> na ten způsob zase zprovozním a dodám včetně zdrojáků a podpory.  Nakolik
> jsou funkční "standardní" řešení založená třeba na smstools nevím.  Když jsem
> to psal, k dispozici bylo jen gnokii a to moc nefungovalo.

Ano presne tak nejak. Uspesne som pouzival Sony Ericson + gammu. Gammu
podproje celkom vela starsich telefonov takze cena takehoto riesenia by
mala byt dost nizka http://wammu.eu/phones/

Vedel by si pripadne doporucit GSM modul?

> Zajímalo by mě ale, v čem ti nestačí přirozenější způsob, kdy se alert
> mailuje, a mail přijímá na mobilu (aby byl jakože doručen i přečten co
> nejrychleji).  Mě tyhle maily na mobilu pípají daleko hlasitěji než SMSky...
> I v případě, že klekne LAN, bych se asi snažil GSM modul použít jako další
> (záložní) síťové rozhraní; ppp i v tomhle století snad ještě funguje :).

Monitoring bezi na icinge a spamuje maily nasledne SMSky, pouzitie GSM
modulu ako ppp znie fakt super.

--
Richard Marko