[vpsFree.cz: community-list] odesilani SMSek

Egon Eckert egon.eckert at heaven-industries.com
Tue May 10 13:20:32 CEST 2016

> Zaroven SMS gateway zacina mit cim dal vetsi delay. Jestli jste nekdo
> posilal nekdy SMSky pres Linux + GSM phone, napiste prosim na community
> list svoji zkusenost, bude se to hodne hodit.

...SMS bránu jsem v jedné firmě provozoval mnoho let.  Odesílání i příjem (a
zpracování) pomocí GSM modulů, AT příkazů a vlastní c++ knihovny.  Rád něco
na ten způsob zase zprovozním a dodám včetně zdrojáků a podpory.  Nakolik
jsou funkční "standardní" řešení založená třeba na smstools nevím.  Když jsem
to psal, k dispozici bylo jen gnokii a to moc nefungovalo.

Zajímalo by mě ale, v čem ti nestačí přirozenější způsob, kdy se alert
mailuje, a mail přijímá na mobilu (aby byl jakože doručen i přečten co
nejrychleji).  Mě tyhle maily na mobilu pípají daleko hlasitěji než SMSky...
I v případě, že klekne LAN, bych se asi snažil GSM modul použít jako další
(záložní) síťové rozhraní; ppp i v tomhle století snad ještě funguje :).

Egon