[vpsFree.cz: community-list] Posílání SMS z Linuxu (SMTP-SMS na Android)

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Tue May 10 13:57:11 CEST 2016

Čus, já osobně jsem myslel telefon umístěn někde v datacentru připojen do
místní sítě (přes wifi) - žádná externí brána u nějakého provozovatele. V
ní vlastní SIM karta. Proč android? Má v sobě GSM modul. Můj návrh přes
SMTP je možná pro tento případ zbytečně složité, jen jsem si na to vzpomněl
při té zprávě. Stačí tam nasadit aplikaci, která poslouchá na HTTP a pošle
SMS podle GET požadavku. Taková appka už je sto pro na Google Play k
dispozici. Nevím ale, jestli je v praxi reálné zprovoznit ten telefon v
datacentru...

Pavel.

Pavel Hruška
http://www.mrpear.net