[vpsFree.cz: community-list] Posílání SMS z Linuxu (SMTP-SMS na Android)

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Tue May 10 13:47:53 CEST 2016

Není jednodušší (a taky levnější a dost možná spolehlivější) prostě
koupit za 2kKč SMS modem a krmit ho pomocí smsd?

Mám na mysli třeba tohle:
http://www.seapraha.cz/gsm-bgs3-t__p_11767,40_577_578

Jinak jestli se používá opravdu GSM telefon, zkoušeli jste to vypnout a
zapnout? ;-) Jestli to leží v serverovně a je to zapnuté furt, je
otázka, jak moc je software v tom stavěný na nepřetržitý běh - telefon
jednou za čas vypnete.

A druhá věc, jestli se v serverovně nezhoršil signál, to udělá docela
dost. Nebo jestli se ten telefon někam neposunul a nemá horší signál,
přece jenom rack je železná klec.