[vpsFree.cz: community-list] Komerční VPS hosting v Česku - doporučení

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Thu Jul 28 13:10:29 CEST 2016

Ahoj,

můžete se prosím podělit o své dlouhodobější zkušenosti s našimi komerčními poskytovateli vpsek a některé doporučit?

Co jsem se tak letmo díval na některá srovnání, tak úplně důvěryhodně nevypadají. Není to prosím provokace směrem k vpsfree a výpadkům, tady naopak za sebe musím kluky co se starají pochválit, ale potřebuji pro jeden projekt vps s SLA.

Osobně mám zkušenost se 2:

digitalocean.com - 20$/měsíčně, 2x Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2650L v3 @ 1.80GHz, 2GB RAM, 40GB SSD

I když relativně krátkou dobu (půl roku), až na jeden restart z jejich strany na začátku jsem zatím nezaznamenal žádný výpadek, ale výkon CPU mi přijde nic moc (ale to jsem asi zhýčkaný vpsfree) a taky mě nebaví posílat peníze mimo ČR + asi o 17ms vyšší odezva do Frankfurtu.

wedos.cz :-) - 160 Kč / měsíc bez DPH, 1x CPU blíže neurčený Xeon 1.7GHz, 2GB RAM, 15GB SSD

Zkušenost mám zhruba rok, co 2 měsíce to výpadek kolem 5min, výkon chabý (ale asi odpovídá parametrům). Když jsem objednával, byla to nejlevnější varianta s SSD, za IPv4 (která není součástí) chtěli 30 nebo 40 kaček měsíčně navíc, dnes ale mají v ceníku 1 Kč.

Jinak z mého chabého gůglení jsem déle času strávil nad https://www.zonercloud.cz/produkty/cloud-server-linux/ <https://www.zonercloud.cz/produkty/cloud-server-linux/>, jestli s nimi má někdo zkušenost, prosím podělte se.

Díky, Nikos