[vpsFree.cz: community-list] pomoc s nastavenim php sendmail na VPS s ubuntu 14.04

Stanislav Vasko stanislav.vasko at gmail.com
Mon Jul 25 11:59:27 CEST 2016

Ahoj, také jsem poprvé spouštěl email, to bylo legrace… Rovnou Tě musím varovat, protože než si jakýkoliv mail daemon spustíš, mrkni zda nemáš něco ve frontě (já měl asi tisíce zpráv, například z CRONu). Takže před první spuštěním, bacha, jinak ti bude mobil a schránka zvonit asi půl den po tom, co toho démona vypneš :). Jinak spouštět Apache a weby je sranda, proti rozchození mailu a studování všeho okolo, já to vzdal v momentě, kdy PHP a Wordpress dokázaly odeslat email a o hosting emailů se ani nepokouším.

Návody pro VPSfree jsem nenašel žádné (možná už jsou), ale díky shodné distribuci, jdou použít vynikající návody z Digitalocean.com (https://www.digitalocean.com/community/tutorials ) nebo ofiko Ubuntu návody, např:

https://help.ubuntu.com/14.04/serverguide/postfix.html
https://help.ubuntu.com/14.04/serverguide/mailman.html

a mnoho podobných. Hledem distro + verzi + co potřebuješ.

Držím palce, Standa