[vpsFree.cz: community-list] Dotaz - přístup na domácího server z vpsfree

Slávek Banko slavek.banko at axis.cz
Mon Jan 4 13:23:54 CET 2016

Dne po 4. ledna 2016 Egon Eckert napsal(a):

> Já už před mnoha lety přešel od OpenVPN k vtun.  U OpenVPN mi vadilo
> především povinné(?) používání certifikátů, s nimiž je s*aní v podobě
> expirace a vůbec.  Není-li potřeba zabezpečení na této úrovni ani Windowsí
> klient, výhodou se u vtun stane jeho jednoduchost (triviální instalace, je
> to malé a průhledné).  A je to "držák", nikdy mě nezradil.
>
> E.

Též často rád používám VTun, protože mi na něm vyhovuje typ "point-to-point"
== minimální spotřeba adres pro jednotlivé spoje. Aktuálně tu mám něco přes
80 tunelů a je dost rozdíl mít pro ně spotřebovaných zhruba 85 adres (každá
lokalita jednu, na straně serveru jedna) než něco přes 320 (čtyři pro každý
spoj). Mimo toho už jsem jej párkrát použil v režimu "ether".

--
Slávek