[vpsFree.cz: community-list] CentOS 7.2 - velka spotreba pamate

Branislav Blaskovic branislav at blaskovic.sk
Mon Jan 4 13:27:33 CET 2016

Zdar,

spravil som update CentOS 7.1 na 7.2. Po tomto update mam obrovsky
problem sa zmestit do 4G pamate, pritom doteraz s uplne totoznymi
sluzbami s tym problem nebol a stale mi ostavalo este tak 500M uplneho
volneho.

Teraz mi velmi vela zerie MariaDB a Gitlab. Gitlab prakticky nemozem
ani spustat, to len spustim, zozerie to vsetku pamat az na 0 a zapne
sa mi OOM killer. MariaDB je na tom tiez spatne, ale este sa mi ju
dari udrzat na uzde.
Co je zvlastne je, ze tu mam niekolko python malych skriptikov, ktore
mi bezia ako daemon a tie zeru neuveritelne vela. Obyvajny CherryPy
serverik, ktory ma na seba tak max 10 requestov za den, mi kludne
zozral 500M pamate.

Nevsimli ste si niekto podobny problem?

Brano