[vpsFree.cz: community-list] Dotaz - přístup na domácího server z vpsfree

Jaroslav Skřivan skrivy at skrivy.net
Mon Jan 4 11:13:00 CET 2016

Ahoj,

u klientu se da nastavit, aby certifikat nebyl vyzadovan a pouzilo se
jen uzivatelske jmeno a heslo.

Priklad konfigurace:

auth-user-pass-verify "/usr/lib/openvpn/openvpn-auth-file.pl
/etc/openvpn/servers-clients/_passwd" via-env
script-security 3
client-cert-not-required
username-as-common-name
Pricemz ten openvpn-auth-file.pl je script, ktery udela overeni - cili
uzivatelska jmena a hesla mohou byt v celkem cemkoliv.

S pozdravem,
Skřivan Jaroslav
Tel: 777718182

Hledáme PHP vývojáře k nám do kanceláře - více informací na
Startupjobs.cz - PHP Vývojář
<https://www.startupjobs.cz/nabidka/4735/junior-php-vyvojar-pozice-vhodna-i-pro-studenty-absolventy>