[vpsFree.cz: community-list] Dotaz - přístup na domácího server z vpsfree

Egon Eckert egon.eckert at heaven-industries.com
Mon Jan 4 10:48:55 CET 2016

> Používám totéž, oproti zmiňovaným sshfs apod. to má výhodu, že domácí server
> má vlastní IP, takže se jde připojit ke všem službám, co na něm běží,
> nastavit routy a tak...

Já už před mnoha lety přešel od OpenVPN k vtun.  U OpenVPN mi vadilo
především povinné(?) používání certifikátů, s nimiž je s*aní v podobě
expirace a vůbec.  Není-li potřeba zabezpečení na této úrovni ani Windowsí
klient, výhodou se u vtun stane jeho jednoduchost (triviální instalace, je to
malé a průhledné).  A je to "držák", nikdy mě nezradil.

E.