[vpsFree.cz: community-list] OpenVPN a DNS Leak

Matěj Koudelka matej at hxpro.cz
Wed Feb 10 09:53:49 CET 2016

Sítím sice nerozumím, ale ano. Dnsmasq toho umí spousty a mimo jiné
forwarduje dotazy které neumí vyřídit sám na stroj který máš v
/etc/resolv.conf. Jestli chceš mít přehled o tom co dnsmasq dělá (jaké
dotazy jak vyřizuje), můžeš si zapnout log-queries a sledovat aktivitu
strojů ve VPNce ;).
Dva řádky v dnsmasq.conf
log-queries
log-facility=/var/log/dnsmasq.log