[vpsFree.cz: community-list] OpenVPN a DNS Leak

Wolf wolf at wolfsden.cz
Wed Feb 10 00:27:15 CET 2016

Ahoj,
mam dotaz na nekoho, kdo se vyzna v sitovani :) Konecne jsem si na VPS
zprovoznil VPN a nejakou dobu jsou bojoval s tim, ze DNS dotazy nesly
zkrz tunel. Moje chyba, blbe jsem to nastavil a uz vyreseno. Nicmene
https://ipleak.net mi tvrdi, ze IP adresa je spravne adresa meho VPS,
jenze v DNS Address detection vidim 37.205.9.100, ktera patri vpsfree.

Chci se jenom ujistit, ze spravne chapu proc. Z meho pocitace jde query
na dnsmasq bezici na VPS, ktery to preposla na ns2.vpsfree.cz a to je
teprve to, co ta sluzba vidi? Chapu to spravne tak, ze dnsmasq je pouze
preposilac v tomto pripade, ktery jenom "forwarduje" DNS dotazy?

Diky ^_^

W.
--
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.