[vpsFree.cz: community-list] Revize konfigurace webhostingu

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Thu Dec 22 15:07:39 CET 2016

Moje křišťálová koule tvrdí, že používáte Apache 2.4. U toho jsme se
hlášky "resource deadlock avoided" zbavili nastavením

Mutex pthread default

Výchozí hodnota je (aspoň na Debianu Jessie) fcntl, u kterého jsem po
nějakém tom googlení měl podezření, že ten deadlock hlásí chybně.
Způsobovalo to ukončení procesu Apache a s tím také osiření běžících
php5-cgi. Apache si spustil nové, ty původní tam zůstaly nečinné, ale
paměť využívaly dál.

Jestli vám to padá na nedostatek paměti, tak se podívejte na ps aux, co
vám tam běží, možná to bude stejný případ. Skript, který z cronu osiřelé
php5-cgi ukončí, je domácí cvičení pro laskavého čtenáře.