[vpsFree.cz: community-list] Revize konfigurace webhostingu

Miroslav Šedivý sedivy at kvetakov.net
Thu Dec 22 14:54:46 CET 2016

Ahoj,

byl by někdo ochotný zkontrolovat konfiguraci webhostingu? Používám apache
mpm worker a mod_fcgid pro běh více verzí PHP a mám s tím pořád problémy.
Výkon je nic moc, někdo to padne na nedostatek paměti, někdy zase error log
hlásí "resource deadlock avoided", někdy "can't access process slot" a už
nevím co s tím. Když jsem používal mod_php na minulém VPS (taky u vpsfree),
tak to byla pohoda.

Teď se mi zdá i výkon MySQL o dost menší - jeden e-shop co jsem sem
přestěhoval má čas načtení stránky asi 4 sekundy. Neříkám, že ty SQL dotazy
jsou nějak optimální, ale takhle pomalé to nebylo.

Pokud by to vyřešilo problémy, jsem ochotný za to samozřejmě zaplatit. Díky
za info.

S pozdravem
Miroslav Šedivý