[vpsFree.cz: community-list] {Disarmed} Re: IPv4 emulace v IPv6 siti

Martin Miksanik miksanik at gmail.com
Wed Sep 23 15:44:03 CEST 2015

Neco jako toto: http://thenybble.de/projects/ipip6.html

Ale VPS pise:
# ip -6 tunnel add nginx_proxy mode ipip6 remote 2a01:430:17:1::ffff:123
 local 2a01:430:17:1::ffff:321
add tunnel "ip6tnl0" failed: No such device

# ip -6 tunnel add nginx_proxy mode ipip6 remote 2a01:430:17:1::ffff:123
 local 2a01:430:17:1::ffff:321 interface venet0
Error: either "name" is duplicate, or "interface" is a garbage.

--
S přáním pěkného dne,
Martin Mikšaník

gsm: +420 602 623 934