[vpsFree.cz: community-list] {Disarmed} Re: IPv4 emulace v IPv6 siti

Martin Miksanik miksanik at gmail.com
Wed Sep 23 15:27:12 CEST 2015

IPv4 mapped atd mi to prave nezkousne. Hlavne je pak problem s odpovedi,
protoze druha strana IPv4 nema. Napadlo me sice udelat OpenVPN, kde bych si
tu sit umele vytvoril, ale prijde mi to zbytecne krkolomne. Idealni by
bylo, kdyby ty stroje mely primo od VPS pridelene IPv4 adresy, kde by se
videly, ale je zbytecne takto plytvat verejkama a slozite to konfigurovat
lokalkama.

idealne by bylo neco jako

ip tunnel add tun1 on 2a01:430:17:1::ffff:99 dev venet0 with 10.0.0.1
ip add route 10.0.0.2/24 via 2a01:430:17:1::ffff:100

kdyby bylo more casu, tak by to ani nebylo slozite napsat, ale casu na
takove veci bohuzel moc neni :)

S přáním pěkného dne,
Martin Mikšaník

gsm: +420 602 623 934