[vpsFree.cz: community-list] Ubutnu 14.04 & Docker

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Oct 29 13:55:05 CET 2015

Caute,

podpora pro Docker 1.8 se vari, viz:

https://openvz.org/Download/kernel/rhel6-testing/042stab113.2

LXC tipuju, ze nejde kvuli absenci user namespace, protoze Docker ho zatim porad nepodporuje, a tak nemaji vyvojari OpenVZ motivaci ho zatim backportovat.

Jinak, jak souvisi produkcni provoz s pomalym vytvarenim kontejneru? Protoze to je to, co je s nativnim FS pomale, to vytvareni, ne samotny beh.

/snajpa