[vpsFree.cz: community-list] Ubutnu 14.04 & Docker

Jan Čermák sairon at sairon.cz
Thu Oct 29 13:19:42 CET 2015

Ahoj,

já se snažil rozchodit Docker na Ubuntu 14.04, ale neúspěšně. Pak jsem zjistil,
že mi nejde rozchodit ani podle návodu z KB v Debianu. Po několika hodinách
ladění a kompilování starších verzí Dockeru jsem identifikoval, že chodí jen ta
verze 1.7.x, ve verzi 1.8 se při stejném postupu (i po pokusech o hackování
všude možně) kontejner nerozběhne. Možná bych někde dohledal, na čem to padalo,
ale byla to vcelku kryptická hláška a dál jsem neměl sílu to řešit. I proto, že
jsem zjistil, že je Docker 1.7 s VFS driverem (tedy bez podpory CoW) *neskutečně*
pomalý, takže použití v produkci stejně moc nepřipadá v úvahu.

Štve mě ale, že se mi nedařilo (a už rozhodně ne out-of-the-box) rozchodit ani
obyčejné LXC, nejspíš kvůli tomu, že jsou v OpenVZ virtualizaci ty cgroupy
nějaké divné. Pokud se to zde někomu podařilo, byl bych rád za tipy.

S pozdravem
Honza Čermák