[vpsFree.cz: community-list] Rychlost vps

Honza Poul poul.honza at gmail.com
Sat Oct 24 12:46:51 CEST 2015

*Martin Miksanik:*
Jeste jednou ahoj, dikec za navod.

Prosimte rikal si at se kouknu na maxClients na apache. Rychlost se
podstatne zlepsila po uprave techto zaznamu:

predevsim:

<IfModule mpm_prefork_module>
        StartServers                     5
        MinSpareServers           5
        MaxSpareServers          10
        MaxRequestWorkers         150
        MaxConnectionsPerChild   300
</IfModule>

<IfModule mpm_worker_module>
        StartServers                     5
        MinSpareThreads          25
        MaxSpareThreads          75
        ThreadLimit                      64
        ThreadsPerChild          25
        MaxRequestWorkers         150
        MaxConnectionsPerChild   300
</IfModule>

Ale nikde tam neni videt parametr MaxClinets.
Mam ho tam dopsat?

Kdyby tu byl nekdo zkusenejsi kdo si s timto nastavenim hraje a videl, ze
je tam nejaka blbost. Tak diky za radu.

Vecer, jesli uz ten odkaz nekde nezapadl tam zas mozna bude trosku naval.
Tak uvidim zda se to zrychlilo.

Dikec moc vsem. Ahoj.