[vpsFree.cz: community-list] Rychlost vps

Honza Poul poul.honza at gmail.com
Fri Oct 23 23:55:24 CEST 2015

Ghormoon dikec. Pokud udelam:

Tady prikladam komunikaci z prohlizece. Prvni redirect je z konfigurace
virtualky, kde je pravidlo bez www na www.
Druhej redirect je v aplikaci, pokud tam neni parametr jazyka, tak se to
prida. treti uz je asi nacteni html z aplikace ...

No ty casy. Je mi blivno. Toto je pri 130 lidech online. (pokus o hrani tak
100 lidi -> ale asi to vubec nejde pri techto odezvach)

Jdu zkusit tu pokusnou aplikaci.