[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

Thomass Quar quar.web at gmail.com
Mon Oct 12 13:19:23 CEST 2015

Cau, ja jen podotknu jednu vec ze stanku, ktera byla relativne casto
zminovana.

Chtelo by to vymyslet nejakou nabidku pro studenty. Dat jim treba o
polovinu mensi prispevek a zaroven o polovinu nizsi parametry. Pro hodne
studentu by sice nase nabidka byla krasna a super (nas nejvetsi konkurent
je podle linuxdays asi wedos) ale draha..

> Ahoj všem,
>    právě jsme se vrátili z LinuxDays, dopadlo to naprosto výborně. Měli
> jsme tam stánek, kluci výborně mluvili s lidma, bylo jich tam hodně, dva
> stabilně a až tři další se různě přidávali. Díky moc všem!
>
> http://www.root.cz/galerie/linuxdays-2015-nedele/#15
>
> Měli jsme tam i přednášky, až budou videa, dám je na blog a něco k tomu
> napíšu, ale podle mě to dopadlo výborně. O vpsFree se tam hodně mluvilo,
> tvítovalo a moc dobře to podle mě fungovalo. Je vidět, že nás lidi už
> začínají znát, na rozdíl od loňského roku už bylo výrazně méně lidí,
> [...]

*quar | www.quar.cf <http://www.quar.cf>*
*html, python, node.js, php coder and sysadmin*