[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Sun Oct 11 22:20:31 CEST 2015

Ahoj všem,
   právě jsme se vrátili z LinuxDays, dopadlo to naprosto výborně. Měli
jsme tam stánek, kluci výborně mluvili s lidma, bylo jich tam hodně, dva
stabilně a až tři další se různě přidávali. Díky moc všem!

http://www.root.cz/galerie/linuxdays-2015-nedele/#15

Měli jsme tam i přednášky, až budou videa, dám je na blog a něco k tomu
napíšu, ale podle mě to dopadlo výborně. O vpsFree se tam hodně mluvilo,
tvítovalo a moc dobře to podle mě fungovalo. Je vidět, že nás lidi už
začínají znát, na rozdíl od loňského roku už bylo výrazně méně lidí,
kteří řekli, že nás vůbec neznají. To je dobrá zpráva.

Přímo na místě se nikdo členem nestal, ale to se asi nedá čekat, ono to
má long tail a jde spíš o to, aby lidi věděli, že existujeme. Až budou
za rok potřebovat VPS, vzpomenou si na nás.

Za měsíc jedeme do Brna na OpenAlt a na jaře jsme byli pozváni do
Bratislavy. Snad to vyjde, držte palce a přijďte se na nás na stánky
podívat, i když vpsFree znáte :-).

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz