[vpsFree.cz: community-list] mnoho spojení

Thomass Quar quar.web at gmail.com
Sat May 23 21:27:53 CEST 2015

Jinak ve zkratce:
Vyuzivam jejich DNS hlavne pro tyto veci:
Rychla reakce pro malym utokum vedenym primo na domenu, moznost rychle
blokace IP primo v adm [takze jsem schopny to udelat i na telefonu, kde
nemam moznost ssh na server]
Nejake jejich analyzi navstevnosti a podobne
Docela uzitecna vec je Always Online funkce, ktera v pripade, ze server
nedokaze navazat pripojeni se serverem a nacist online verzi stranek, tak
vyhodi verzi, kterou ma cloudflare v cache [u free sice obnova tenhle verze
jednou tydne, ale stejne, na mensi vypadek postaci]

Pak tam maji dalsich x funkci, jako pravidla pro domenu, ruzne dalsi
programy k domene, automaticke presmerovani na https a tak, ale to
nepouzivam [at uz protoze jsem liny se s tim tolik ucit, tak i proto, ze
nektere veci sice maji zdarma, ale pak je uz porad videt na webu, ze jede
pres cloudflare..]