[vpsFree.cz: community-list] mnoho spojení

Thomass Quar quar.web at gmail.com
Sat May 23 21:23:12 CEST 2015

Hele, ja pouzivam uz asi dva roky jejich sluzby jako free a snad jen jednou
jsem si rikal, ze bych zaplatil a to kdyz na muj web sel fakt velky ddos a
nestihal jsem resit banovani a zaroven zabezpeceni..
Takze klidne vyuzivej free, ten jejich placeny ma samozrejme x funkcni a
nastaveni navic, ale pro zakladni ucely ti postaci ten free program.

Jedine, kdyby si zjistil ze na tebe jde fakt hodne casto velky ddos, tak se
teprve vyplati koukat po jejich placenych programech, ale stejne az po
vyssich, ktery nabizi Advanced Firewall, coz nenabizi ani ten jejich Pro..

> Zrovna teď jsem to zkoušel nasazovat, ale můžeš mi prosím Thome
> shrnout, jaký je rozdíl mezi programem zadarmo a vyššími za peníze?
> Nechci do toho nic vrážet.
>
> Díky moc.

> detaily
> kdyz
> fail2ban

> prichazu

*quar | www.quar.cf <http://www.quar.cf>*
*html, python, node.js, php coder and sysadmin*